Utstillingen som ikke fant sted

30. - 31. Januar og 6.-7. februar 2021

Utstillingen som ikke fant sted, var HUK sin første utstilling. HUK står for Haldens unge kunstnere og kunstinteresserte, og er Halden kunstforenings yngre medlemmer. Dette var altså en ikke-juryert medlemsutstilling med fire medlemer av halden kunstforening.

Kunstnerne

Video fra utstillingen på Galleri WendA

Filmen er redigert av Saphir Klevmo med bruk av videomateriale fra Thea Strøm Arntzen og foto tatt av Ellen Midtfjell publisert i KanDusi

Tlf: +47 997 30 189 ---- Postadresse: Sølvgata 7, 1767 Halden ----  E-post: haldenkunstforening@gmail.com  ---- Org. Nr. 998 544 599

• Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

Bakgrunnsbilde:  Bjørn Ramstad

Christina Josefsen

Christina Josefsen (29) har drevet med kunst på hobby- basis i 15 år, og har vært innom flere kunstretninger og formater, men det er akryl på lerret som er formatet hun alltid kommer tilbake til. Hun er sterkt inspirert av impresjonistisk stil og teknikk i hennes tidligere malerier. Senere har stilen blitt mer og mer spontan og motivet har ofte blitt til underveis i arbeidet. Det eneste som har vært halvveis valgt ut på forhånd har vært fargene.