• Forfatterens bildeHalden Kunstforening

Aktiviteter 2022

• Utstilling med Kari Elisabeth Haug åpner på galleri Rød Herregård torsdag 20. januar kl 18. Åpent til kl 20. Også fredag 21. januar samme åpn.tid. 13. Åpent lørdag 22. og søndag 23. januar kl 12-16. Lørdag 22.januar er det kunstnersamtale kl 13. Haug har en filosofisk tilnærming til sin kunst. Hun sier selv: "I min søken etter menneskets identitet, møter jeg poeter og komponister som gjennom sine tanker og kunstneriske uttrykk berører meg".

OBS! Denne utstillingen er kun åpen disse fire dagene.

Tittel: "Lycas sang"

• Akttegning: Annenhver onsdag som i 2021. Første gang 12.januar kl 18-20. 75,- kr for medlemmer. Sted: Kunstgården.

• Medlemskvelder: Annenhver onsdag kl 18-21. Her kan du male, tegne, diskutere, drikke kaffe/te. Legg 50,- kr i kaffekassa :-) Sted: Kunstgården.

• Vil du ha separatutstilling i Kunstgården? Ledig fra 08.januar. Kontakt undertegnede på tlf. 997 30 189 eller mail til wen-hoe@online.no

Hilsen Wenche Høidal

52 visninger0 kommentarer

Siste innlegg